Què farem?

martes, 27 de octubre de 2015

Projecte amb l'inkscape




Abans de res, el nostre professor ens va dir, a tota la classe, que féssim un logotip i un fons. A continuació explicaré el disseny del meu blog i en que m'he basat per fer-ho.

El primer que vaig fer va ser el meu logotip, que comparteix les mateixes característiques del títol. Com ja he dit a la presentació, m'encanta fer màgia, i sobre tot amb cartes de poker, per fer honor a això el meu logotip son els 4 ases del poker, i a sota el meu nom:

 portafolis Xavi Sandalinas


Ha sigut senzill de fer, els rectangles els he fet amb les corbes de Bèizer, de fet, tot a excepció del nom ha sigut realitzat amb aquesta eina. Com ja he dit he fet els quatre rectangles primer, i després els dibuixos dels quatre pals dels ases de poker, que ha sigut el mes difícil.


Desprès he fet el fons del blog, el qual va ser basat en unes cartes de poker que a mi m'encanten:





Aquestes cartes a mi m'encanten, tant per el seu disseny i per lo bones que son, i es per aquest motiu per el que el fons del meu blog ha quedat així, però en comptes de posar 'salem' posa Xavi:



Aquí es pot veure que el disseny es molt similar, realment ha sigut senzill de fer però a la vegada elegant, el primer que he fet, ha sigut posar el rectangle i donar-li color i profunditat, a continuació amb les corbes de Bèizer, vaig fer la estrella de color rosa i les dues línies grogues, després he escrit el meu nom, he posar el contorn verd amb el fons d'un color mes fort, l'he torçat tal i com surt al disseny original i vaig posar el tipus de lletra que millor li quedava, i així he fet el fons del meu blog, estic bastant satisfet i m'ha agradat molt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario